здрасти колега,минах по същия път със моята алфа,като ми смениха лагерите ми отиде вала и блока,хем шлайфах вала.явно пича който шлайфа в пловдив на става.от там нов двигател със пълно рецеклиране .
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна основни и биелни лагери 166 JTD 136к.с
Collapse
X
-
В момента ремонтираме две такива коли минали през пишман майстори и хвърлили моторитеВсичко се ремонтира - както написа един колега просто трябва да се обърне подходящо внимание и да се направят ВСИЧКИ необходими измервания
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Аз за това ги накарах да разхвърлят целият двигател,ако 500лв за труд са им малко,здраве му кажи!Не да платя 1000лв за цялата процедура и след няма и 8км..Като са станали официален представител на тези марки би трябвало човек да им има доверие,ама те и лекарите са като тях,всички майстори!
Comment
-
Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщениеАз за това ги накарах да разхвърлят целият двигател,ако 500лв за труд са им малко,здраве му кажи!Не да платя 1000лв за цялата процедура и след няма и 8км..Като са станали официален представител на тези марки би трябвало човек да им има доверие,ама те и лекарите са като тях,всички майстори!
Едното за сметка на другото
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Аз на едната кола и направих пълен ремонт на главата, смяна на сегменти(за щастие нямаше елипсовидно износване както очаквах) и биелни лагери и всичко + труда беше около 500лв с качествени части в малък сервиз.Човека си разбира от работата ,но тогава ми каза ,че отказва да отваря двигатели на алфа .Така и не разбрах защо?!Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАз на едната кола и направих пълен ремонт на главата, смяна на сегменти(за щастие нямаше елипсовидно износване както очаквах) и биелни лагери и всичко + труда беше около 500лв с качествени части в малък сервиз.Човека си разбира от работата ,но тогава ми каза ,че отказва да отваря двигатели на алфа .Така и не разбрах защо?!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Не ме разбирай погрешно,не споря за цените,въпросната кола е масова и с евтини части(помня за ремонта на главата струваше 180лв-шлайфане,припасване на клапаните с паста,гумички,гарнитурите на блока, капака,колекторите и труда,след интервенцията на главата почна да гори масло и я отворихме пак за смяна на сегментите и лагерите-350лв с труда),труда нявсякъде е различен, дори в сервизи ,които са един до друг.В тези уж фирмени сервизи цените са нереално високи и не винаги качеството е на ниво.Просто има различни варианти и винаги риск къде ще оставиш колата.Между Пловдив и Пазарджик са 34 км.В Пловдив цените за труд са двойни и тройни и хората си мислят голям град, големи цени,големи майстори.Аз Алфата я карам на сервиз само в Пазарджик за сега не са ме разочаровали.Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:10.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНе ме разбирай погрешно,не споря за цените,въпросната кола е масова и с евтини части(помня за ремонта на главата струваше 180лв-шлайфане,припасване на клапаните с паста,гумички,гарнитурите на блока, капака,колекторите и труда,след интервенцията на главата почна да гори масло и я отворихме пак за смяна на сегментите и лагерите-350лв с труда),труда нявсякъде е различен, дори в сервизи ,които са един до друг.В тези уж фирмени сервизи цените са нереално високи и не винаги качеството е на ниво.Просто има различни варианти и винаги риск къде ще оставиш колата.Между Пловдив и Пазарджик са 34 км.В Пловдив цените за труд са двойни и тройни и хората си мислят голям град, големи цени,големи майстори.Аз Алфата я карам на сервиз само в Пазарджик за сега не са ме разочаровали.Начи при второто отваряне си платил гарнитура на главата, сегменти, основни и биелни лагери и труд и тва 350лв ? Айде напиши цените едно по едно да видиме кво става?
Щото досега 500лв - 180лв ремонт глава (тука тва е ремонта на самата глава предполагам) а гарнитурата на главата а труда за сваляне и качване? Нещо ти се губят сметкитеИли може би гарнитурата на главата и ремонта на главата и труда са 180лв ?
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение500лв труд за да свършат работата както трябва няма да стигнатЕдното за сметка на другото
Comment
-
При последния двигател, който съм си ремонтирал (C20NE) преди 3 години, ситуацията бeшe следната:
Частите (бутала с пистонните болтове, сегменти, клапани, гумички за клапаните, основни и биелни лагери, комплект гарнитури, нови болтове за главата, феродов диск, водна помпа, ангренажен ремък) ми излязоха около 1000 лв.
Шлайф на колянов вал (само основните шийки) и хонинговане на цилиндри в гаража на Х. Димитър - 60 лв.
Ремонт на главата, (напасване на клапаните + шлайф в сервиза на Хладилника) - 70 лв.
Трудът си беше мое дело.
Според мен, няма как един качествен ремонт на двигател (части + труд) да излезе под 1000 лв.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Вчера отидох да си взема колата,и след 15мин.я върнах пак.От някъде или взима въздух или изпуска,чува се едно свирене след 1500 оборота,най-осезаемо се чува като е в движение,на свободна трябва да е над 2500обр. за да се чуе ясно.Дано не са ми я прецакали,е вече ще отиде за скраб!Пари не съм им давал,а и не искаха!
Comment
-
Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщениеВчера отидох да си взема колата,и след 15мин.я върнах пак.От някъде или взима въздух или изпуска,чува се едно свирене след 1500 оборота,най-осезаемо се чува като е в движение,на свободна трябва да е над 2500обр. за да се чуе ясно.Дано не са ми я прецакали,е вече ще отиде за скраб!Пари не съм им давал,а и не искаха!
То пък и оставаше да ти искат пари....
НЯМАМ ДУМИ
Comment
-
Обаждат ми се и ме питат дали имам познат в сервиза кадето са ми слагали турбото!Викам им,че турбината не е виела така и те го знаят много добре,и да си търсят проблема в тях.Колата е познават много добре и знаят дали е било така,а и приемчика каза вчера,че наистина не го е чул да вие така предния път.Направо съм нервен от некъърници!Накрая ще взема да я
Яд ме е ,че досега толкова пари съм вложил,и един ремонт да ме съсипе,нямам думи.
Comment
Comment